Reklamace / výměna / vrácení zboží
Jak při každém nákupu, tak iu Nás se může stát, že Vám nesedne velikost, zboží nenaplnilo očekávání nebo chcete vyměnit produkt za jiné. Ve zkratce Vám napíšeme, jak v tomto případě postupovat – tedy jak postupovat v případě reklamace / výměny či vrácení zboží. Pozor – nabízíme Vám možnost bezplatné reklamace
Postup reklamace:
1. Napište Nám na papír (můžete i rukou) ve zkratce, co konkrétně potřebujete + číslo Vaší objednávky nebo faktury. Pokud chcete zboží vrátit, napište na papír i číslo účtu pro vrácení peněz.
2. Zboží spolu s papírem zabalte zpět do balíčku. Pokud nemáte původní obal nevadí, zabalte do podobného obalu, aby se zboží přepravou nepoškodilo.
3. Pošlete zboží zpět k Nám - poskytujeme Vám možnost bezplatně ho zaslat přes Zásilkovnu - Zásilkovnu, balíček zaneste do nejbližšího výdejního místa Zásilkovny, personálu uveďte ID kód: 917 491 56
4. Pokud z jakéhokoliv důvodu nechcete využít bezplatnou službu vrácení / výměny přes Zásilkovnu, zboží zašlete k Nám na adresu:TifanTEX s.r.o., Lehota 623, 951 36 Lehota, Slovensko
5. Jakmile k Nám balíček dorazí, se mu budeme věnovat. Vaši reklamaci vyřídíme v nejranějším možném termínu, jak to bude možné.
Zpravidla je reklamace vyřízena do 5 pracovních dnů od přijetí. O víkendu nepracujeme, ani o svátcích. Proto posíláte-li balíček mezi svátky nebo před víkendem, poprosíme Vás o chvilku strpění. Veškeré reklamace / výměny / vrácení průběžně vyřizujeme. Pokud byste nedostali žádné oznámení o řešení reklamace do 10 pracovních dnů, můžete nás kontaktovat a stav Vám přezjistíme :)
Kontakt: +421 918 046 176
Mail: podpora@tifantex.sk
Pokud máte zájem vyplnit reklamační formulář, naleznete jej zde: Reklamační formulář ke stažení kliknutím zde >>